انتصاب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای...

انتصاب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای...

طی حکمی از سوی مهندس حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران ، آقای رسول فرهادی به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد. متن حکم صادره به شرح ذیل است:

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی و به‌استناد مصوبه مجمع عمومی مورخ 15/04/99 و به پیشنهاد مصوبه شماره 228 مورخ 18/04/1399 هیأت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و در چارچوب برنامه ­های ابلاغی وزیر محترم نیرو در خصوص اعمال فرآیند شایسته­ گزینی به عنوان معیار اصلی انتخاب و انتصاب، به موجب این حکم برای مدت دو (2) سال به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مذکور تعیین و منصوب می‌شوید.

انتظار می­رود با هماهنگی، همکاری و جلب مشارکت کلیه عوامل ذی مدخل در مدیریت منابع آب نسبت به پیگیری و اجرای وظایف ذیل، اهتمام ویژه به عمل آورید.

  1. برنامه­ ریزی و اجرای برنامه ­های مرتبط با اولویت ­های عمومی و تخصصی ابلاغی وزیر محترم نیرو
  2. اجرای کلیه وظایف مندرج در اساسنامه شرکت و برنامه­های ابلاغی مجمع عمومی، هیئت مدیره و تکالیف قانونی مرتبط با بخش آب
  3. بهره­برداری بهینه از منابع آب موجود به منظور حفظ پایداری و امنیت منابع آبی
  4. اجرای مأموریت­های ویژه بخش آب با تأکید بر برنامه­ های سازگاری با کم ­آبی، طرح­های حفاظت و بهره‌برداری، مدیریت حوضه ­های آبریز، کیفیت و محیط زیست، استقرار سامانه­ ها و تشکل­های بهره ­برداری و تقویت مشارکت های مردمی
  5. شناسایی و پیشگیری از منازعات و مناقشات آبی در سطوح مختلف و هماهنگی و هم ­افزایی با کلیه عوامل ملی، محلی و منطقه­ ای در چارچوب مدیریت بهم پیوسته حوضه ­های آبریز
  6. هدایت موثر برنامه­ ها و فعالیت های مالی، اقتصادی، اداری و منابع انسانی، فنآوری و تحول اداری، خدمات رو به مشتری و نظارت و کنترل زیرمجموعه ­ها به منظور حسن اجرای برنامه ­ها و رعایت قوانین و مقررات

از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت­ رسانی موثر به مردم شریف آن استان خواستارم.

همچنین بر اساس حکم دیگری  از سوی مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، آقای محمدعلی محسنی‌فربرای مدت سه (3) سال به‌عنوان عضواصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

متن حکم صادره از سوی ایشان به شرح ذیل است:

دراجرای مفاد بند «4» ماده (13) اساسنامه شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق مفید جنابعالی و به‌استناد مصوبه مورخ 15/04/99 مجمع‌عمومی عادی بطور فوق‌العاده شرکت مذکور، برای مدت سه (3) سال به‌عنوان عضواصلی هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد انتخاب می‌شوید.

از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف خطیر و مسئولیتهای محوله و تحقق اهداف پیش‌بینی شده در اساسنامه شرکت مسئلت می‌نماید.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات