برنامه ریزی ویژه منطقه 2 شهرداری قزوین برای اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی

برنامه ریزی ویژه منطقه 2 شهرداری قزوین برای اجرای پروژه های فرهنگی و ورزشی

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین کیومرث فدایی فر صبح امروز در حاشیه آئین افتتاحیه پروژه پاتوق محله میدان عدل که با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه پاتوق محله میدان عدل با اعتباری نزدیک به 318 میلیون تومان و دو ماه زودتر از موعد مشخص شده به بهره برداری رسیده است.


وی افزود: این پروژه  در فضایی به مساحت دو هزار متر مربع با 800 مترمربع فضای سبز احداث شده است.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این پروژه را تلاش برای قوی شدن تعاملات اجتماعی و ارتقای کیفیت محیط شهری بوده تا بدین وسیله سرزندگی و حس تعلق به محله و امنیت اجتماعی محله تقویت شود.


فدایی فر با اشاره به این که احداث پاتوق محله سبب گفت‌و‌گو و دید و بازدید بیشتر اهالی محله و تعامل آنها با یکدیگر می‌شود، ادامه داد: پاتوق محله میدان عدل در همین چند روزه گذشته که این مکان آماده بهره برداری بود مورد استقبال ویژه شهروندان قزوینی قرار گرفته است که این مهم نشان دهنده اهمیت چنین پروژه ای است.


وی گفت: منطقه دو شهرداری قزوین پروژه های فرهنگی و ورزشی دیگری را هم آماده بهره برداری دارد که امیدواریم در آینده ای نزدیک به تحقق بینجامد.


مدیر منطقه دو شهرداری قزوین عنوان کرد: از زحمات تمامی دست اندرکاران این پروژه به ویژه سازمان های ذیربط شهرداری قزوین و معاونت های منطقه دو شهرداری و به طور کلی از مجموعه شهرداری قزوین به ویژه شورای اسلامی شهر قزوین که منطقه دو شهرداری قزوین را در تکمیل این پروژه کمک کردند، تقدیر و تشکر می شود.


پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات