دیدار امام جمعه شهرستان با شهردار قروه

دیدار امام جمعه شهرستان با شهردار قروه

توصیه بر کرامت مردم و عدالت در خدمات عمرانی شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری قروه حجت الاسلام و المسلمین دکتر عابدین رستمی، امام جمعه شهر در دیدار با شهردار قروه ضمن تبریک انتخاب عباس سنتی به سمت شهرداری و تشکر از فعالیت کارکنان این مجموعه، بر خدمات کارکنان و برنامه های شهرداری در چهارچوب قوانین و مقررات تاکید کرد.

دکتر رستمی در این دیدار اظهار داشت: شهرداری از اداره ها و ارگان های حساس در هر شهری است که نسبت به سایر ادارات مراجعات مردمی زیادی دارد و قطعاً چگونگی خدمت شهرداری به ارباب رجوع در میزان رضایت از نظام و انقلاب مهم و تاثیرگذار است.

امام جمعه قروه افزودند: در اجرای پروژه های عمرانی بهتر است که اولویت لحاظ گردد و آن طرح ها و پروژه هایی که نیمه تمام مانده و یا در رفع مشکلات مردم تاثیر زیادی دارد، مورد توجه و اولویت قرار گیرد.

دکتر رستمی در بخشی دیگر از صحبت های خود، با تاکید بر حمایت  همه جانبه از شهرداری در جهت خدمت صادقانه و جهادی به مردم قروه، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم در خدمات عمرانی و شهری به شهروندان، توزیع عادلانه منابع شهری در نقاط مختلف شهر می باشد که شایسته است شهرداری نسبت به این نکته، توجه ویژه ای داشته باشد.

امام جمعه قروه، حفظ کرامت مردم در مراجعه به شهرداری را ضروری خواند و گفت: سلامت اداری و پاکدستی عموم کارکنان و همکاران شهرداری بسیار مهم است و این نکته همواره باید سرلوحه امور و خدمت رسانی باشد.

شهردار قروه نیز در این دیدار، ضمن تشکر از حضور امام جمعه محترم در محل شهرداری و توصیه های کلیدی ایشان در مشاوره و همراهی با شهرداری، بر حرکت مجموعه شهرداری در چهارچوب قوانین و مقررات و حفظ کرامت مردم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری تاکید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات