جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر یزد با استاندار به منظور بررسی مباحث جاری شورا برگزار شد

جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر یزد و شهردار با استاندار سه شنبه 17 تیرماه با حضور مدیر کل بازرسی استان، معاونین سیاسی و عمرانی استاندار و فرماندار یزد به منظور بررسی مباحث جاری شورای شهر برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه طی سخنانی انتخاب شورای شهر پنجم از سوی مردم را ترکیب امیدوار کننده ای را رقم زد و گفت: ترکیبی که افرادی با  بالاترین سطح از تجارب مدیریتی در آن حضور داشتند و از استاندار و شهردار اسبق گرفته تا بانوان تأثیر گذار، اساتید دانشگاه، نماینده اقلیت های مذهبی و نمایندگان دیگر اقشار جامعه را در خود جای داده است.
علی رغم برخی هجمه ها به شورای شهر، عملکرد خوبی از شورا شاهد بودیم و گفتمان سازی در حوزه های مختلف و توجه به حوزه های مختلف مسئولیتی که باید شورا به آن متعهد باشد را از نقاط قوت شورای شهر پنجم میدانم.
معتقدیم با توجه به ظرفیت های  خوب مدیریتی و علمی که در شورای شهر یزد وجود دارد، در صورت فاصله گرفتن از حاشیه ها می‌توان مسائل اساسی شهر را  بهتر از گذشته حل کرد و مهمتر از همه مردم نسبت به آینده امیدوار تر شوند.
ما در دولت متعهد هستیم همراه و در کنار شورا باشیم تا شاهد اقدامات موثری در استان و شهر یزد باشیم.
دستگاه‌های نظارتی استان اعلام آمادگی کرده‌اند تا در راستای دغدغه‌های شورا و رفع برخی مغایرت‌ها همکاری لازم را داشته باشند و در عین حال انتظار می رود حاشیه‌ها در فعالیت شورا به حداقل رسیده و تفاهم و همدلی بیشتری در فعالیت‌ها به وجود آید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات