انتشار اولین نسخه از خبرنامه داخلی نظام مهندسی زنجان

انتشار اولین نسخه از خبرنامه داخلی نظام مهندسی زنجان


اولین نسخه از خبرنامه داخلی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، در پیام اصغر رسولی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان به مناسبت انتشار اولین نسخه از خبرنامه داخلی آمده است: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی به اعضای سازمان در خصوص اقدامات، برنامه‌ها و مصوبات سازمان و با عنایت به مصوبه هیأت مدیره  در خصوص تهیه و ارائه خبرنامه داخلی سازمان، اولین نسخه از خبرنامه رسمی سازمان در خرداد ماه سال ۱۳۹۹ هجری شمسی تهیه شده است.
این امر علاوه بر اطلاع‌رسانی مستقیم، برقراری ارتباط تنگاتنگ اعضا با سازمان و ارکان آن را فراهم کرده و مسائل و موارد مرتبط با سازمان را در معرض دید و نقد اعضا قرار می‌دهد.

بدون شک بهره‌مندی از نظرات سازنده اعضای سازمان در خصوص مسائل، مشکلات و موارد پیش روی سازمان می‌تواند بازخورد مناسبی از این خبرنامه باشد تا مسئولان سازمان بتوانند از این طریق نظرات ارزشمند اعضای محترم را در مسائل مرتبط با سازمان دریافت و در تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دخالت دهند.

امید است این خبرنامه بتواند فعالیت‌ها و تلاش‌های سازمان را جهت نیل به اهداف عالیه سازمان و نیز ارتقاء جایگاه سازمان و اعضا تسهیل کند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات