دیدار هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان با مسئولان شهرداری

دیدار هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان با مسئولان شهرداری

به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها صورت گرفت

دیدار هیات رییسه سازمان با مسئولان شهرداری کرمان
به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها، رییس، اعضای هیات رییسه و نماینده سازمان در شورای مرکزی با شهردار کرمان، معاونان وی و شهرداران مناطق دیدار کردند. در این دیدارکه عصر چهارشنبه، هجدهم تیرماه برگزار شد، علیرضا گلستانی، رییس سازمان با تبریک این هفته به شهردار و دیگر مسئولان شهرداری، از همکاری نزدیک و تنگاتنگ سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری را که در دوره اخیر شکل گرفته، ابراز خوشحالی، و بیان کرد که این همکاری در راستای افزایش منافع عمومی جامعه است.
گلستانی همچنین با برشمردن برخی حوزه های مشترک کاری، همچون ضوابط سیما و منظر شهری و نصب تابلوی مشخصات ساختمانی، از شهردار کرمان خواست برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در زمینه مقررات ملی ساختمان، با نصب یک تابلوی تبلیغاتی در محل تقاطع خیابان شهید زریسفی و بزرگراه شهید سلیمانی موافقت کند که این درخواست مورد استقبال شهردار قرار گرفت.
همچنین در این دیدار، سید مهران عالم زاده شهردار کرمان، با تشکر از حضور و دیدار مسئولان سازمان نظام مهندسی ساختمان، از همکاری نزدیک دو مجموعه اظهار رضایت، و ابراز امیدواری کرد که این همکاری در آینده توسعه یابد. شهردار کرمان همچنین از طرح «اجرای طرح های ساختمانی از سوی مجریان ذیصلاح» که از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان در حال پیگیری است، دفاع، و عنوان کرد باید بپذیریم که ساخت ساختمان ها باید توسط متخصصان این حوزه صورت گیرد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان یک انجمن در شهر کرمان می باشد

    نظرات