انسان؛ محور اصلی پروژه های شهری قزوین است

انسان؛ محور اصلی پروژه های شهری قزوین است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ طاهرخانی با بیان اینکه اساس کار ما در ساخت پروژه های شهری انسان محور می باشد افزود: این پارک به مساحت یک هکتار و دارای فضاهای بازی، آموزشی و فضای سبز است که نصب المان پاکبان و اختصاص فضایی برای آموزش شهروندان از جمله مزایای این بوستان است.

شهردار قزوین تصریح کرد: اساس کار در این پارک آموزش است که با هدف پیشگیری از موضوعات بعدی که توجه به محیط زیست و انسان محور بودن پروژه ها در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

طاهرخانی ادامه داد: ما سعی کردیم در این پروژه به صورت اختصار رویکرد آموزشی داشته باشیم تا هر آنچه که شهروندان ما از پایه خود و خانواده فرا بگیرند، در این مکان آموزش ببینند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات اعضای شورا و با مدیریت مالی و حوزه برنامه ریزی که در مناطق داشتیم سعی کرده ایم همه پروژه ها را فعال کنیم که بوستان شهروندی یکی از شاخص ترین پروژه هایی است که در مدت۱۵ ماه به طول انجامید.

شهردار قزوین با اشاره به مشخصات پروژه پاتوق محله خاطرنشان کرد: این پروژه به مساحت ۲۰۰۰ هزار متر مربع می باشد که۶۰۰ متر آن فضای سبز است که با اعتباری بالغ بر۵ میلیارد ریال و در مدت ۴ ماه ونیم احداث شده است.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه برای ما دقت در هزینه کرد و کیفیت پروژه ها بسیار مهم است گفت: هدف ما این است که پروژه ها در زمان مقرر به بهره برداری برسد.

وی با توجه به افتتاح پروژه فرهنگ سرای شهید منتظری بیان کرد: این پروژه نیز در منطقه جنوب شهر در زمینی به مساحت یک هزار و۲۰۰ متر مربع و در سه طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر همه پروژه ها در نقاط مختلف شهر فعال است افزود: با توجه به نیاز شهر به پروژه هایی با رویکرد تسهیل در عبور و مرور و حمل ونقل پروژه نسیم شمال را در دو فاز انجام خواهیم داد.

طاهرخانی اظهار امیدواری کرد: با حمایت های همه جانبه استانداری قزوین همه پروژه های شهرداری قزوین در موعد مقرر به بهره برداری برسد تا خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات