بررسی روش های بهبود ارائه خدمات الکترونیک به متقاضیان شرکت آب...

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و توسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در ادامه بررسی عملکرد دفاتر پستی و پیشخوان دولت در ارائه خدمات شرکت آب منطقه ای گلستان، بازدید حضوری از این دفاتر در شهرستان کردکوی به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،  مهندس اسماعیل گرزین با بیان این که در حال حاضر تعداد 7 دفتر پستی و پیشخوان دولت، در مناطق تحت پوشش اداره منابع آب شهرستان های کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان، خدمات شرکت آب منطقه ای را به صورت الکترونیک به متقاضیان محترم ارائه می دهند، افزود: از تاریخ 1396/2/2با الکترونیکی شدن خدمات شرکت، دیگر نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان به ادارات منابع آب شهرستان ها وجود نداشته و متقاضیان تمامی مراحل دریافت خدمت را با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت دریافت می نمایند. همچنین تمامی مراحل ارائه خدمت به صورت پیامک به ایشان اعلام می گردد.

گفتنی است، در این بازدید که با حضور مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای استان، نماینده اداره کل پست استان و تعدادی از کارشناسان ذیربط صورت گرفت، از اداره پست شهر کردکوی و دفتر ICT روستایی مهترکلاله بازدید شد مشکلات موجود احصاء و مقرر گردید اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات و رضایت مندی ارباب رجوع صورت پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات