بازدید معاونین طرح و توسعه و منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و...

معاونین طرح و توسعه و منابع انسانی، مالی و پشتیبانی و ذیحسابان جاری و طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه نماینده مجری طرح به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه ها از سد بفراجرد، خط انتقال آبرسانی و تصفیه خانه آب خلخال بازدید کردند.

نماینده مجری طرح آبرسانی، سد بفراجرد و تصفیه خانه شهر خلخال در این بازدید با ارائه گزارش کاملی از آخرین وضعیت پروژه های بخش آب شهرستان گفت: خط آبرسانی خلخال به طول ۱۱ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷8 درصد در حال انجام می باشد .

مهندس سیامک ستاری افزود: علی رغم کمبود اعتبارات در بیشتر پروژه ها، تداوم فعالیت ها در پروژه خط آبرسانی خلخال با جدیت ادامه دارد و برای به نتیجه رسیدن پروژه شبانه روزی در تلاش هستیم.

وی همچنین در بازدید از سد بفراجرد اظهار داشت: سدمخزنی بفراجرد با حجم تنظیمی ۵،۴ میلیون مترمکعب احداث شده است که دی ماه سال گذشته همزمان با سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران آبگیری شد.

مهندس ستاری تصریح کرد: سد بفراجرد هم اکنون بیش از 4.5 میلیون مترمکعب آب ذخیره کرده است و با تکمیل خط انتقال و تصفیه خانه شهر خلخال از آب ذخیره شده در پشت این سد استفاده خواهد شد.

وی همچنین در خصوص احداث تصفیه خانه آب خلخال نیز گفت: این تصفیه خانه به روش BOT با سرمایه گذاری بخش خصوصی در حال اجراست و مراحل احداث آن با سرعت مناسب ادامه دارد و پروژه در حال حاضر بالغ بر 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات