سرقت سیم برق در رامشیر ناکام ماند

سرقت سیم برق در رامشیر ناکام ماند

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدحمید پیشنماز" در این رابطه گفت؛ فلکه ۱۷ شهریور، محوطه خروس طلایی جنب منزل مرعشی و فرهنگ شهر از مناطق شهرستان شوشتر بوده که با سرقت سیم برق مواجه شدند.
مدیریت توزیع برق شوشتر با اشاره به اینکه این اقدام غیر انسانی در این روزهای گرم و شرایط کرونایی باعث رنجش و زحمت دوچندان مردم می‌شود، خاطرنشان ساخت: بلافاصله کار بازسازی، مرمت و تامین برق ساکنان مناطق یاد شده انجام شد و در حال حاضر وضعیت عادی است.
پیشنماز افزود: بیشترین تعداد خانوار بی‌برق شده مربوط به محوطه خروس طلایی جنب خانه مرعشی بود که سارقان ۹۰ متر سیم به سرقت بردند.
وی ادامه داد: در مجموع ۱۸۵ متر سیم به سرقت رفته است و در بسیاری از سرقت‌ها علاوه بر سلب آسایش مردم خود سارقان نیز با خطرات جانی مواجه می‌شوند.
بر اساس این گزارش، سرقت سیم برق در رامشیر با تلاش و هوشیاری نیروی انتظامی ناکام ماند و سارقان در حین سرقت سیم برق دستگیر شدند‌.
در این رابطه، "سعید احمدی" مدیریت توزیع برق رامشیر ضمن تقدیر از تلاش پرسنل نیروی انتظامی و معاونت آگاهی رامشیر گفت: در دو مورد سرقت سیم با هوشیاری نیروی انتظامی، خودروی حامل سیم و یک نفر از سارقان دستگیر شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات