توجه ویژه به ورزش شهروندان دارای معلولیت

توجه ویژه به ورزش شهروندان دارای معلولیت

به گزارش شهریار، جلسه هماهنگی کمپین همه برای تندرستی با حضور معاون ورزش سازمان، مسئولین رسانه ورزش، هیات های بدنسازی و تیراندازی برگزار شد.

در این نشست معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: کمپین همه برای تندرستی در هفت رشته ورزشی برای شهروندان در حال برگزاری است و نقطه تمایز این کمپین نگاه ویژه به شهروندان دارای معلولیت است.

به گفته بهمن عبدی، در حوزه اجرایی و سیاست‌گذاری‌های شهری در نقاط مختلف کشور، توجه کافی به نیازهای افراد دارای معلولیت نشده و این مورد نیازمند بررسی و تمرکز کارشناسی است.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی توجه به حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت است و برای اولین بار در کشور شاهد برگزاری کمپین ورزشی با نگاهی ویژه به این بخش از جامعه هستیم.

عبدی با اشاره به پایلوت اولین پارک اختصاصی ورزش در کلانشهر تبریز افزود: اولین پارک اختصاصی در کلانشهر تبریز در حال طرح ریزی و اقدام است که در بودجه سال جاری حدود ۴۰۰ میلیون تومان پیش بینی مالی شده است و در پارک مشروطه اجرایی خواهد شد.

در ادامه این نشست رییس هیات تیراندازی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در پیشبرد سلامت روحی و جسمی شهروندان گفت: هیئت تیراندازی آمادگی لازم را جهت همکاری با کمپین “همه برای تندرستی” دارد و تلاش خواهیم کرد تا در ایام شیوع ویروس covid-۱۹ نشاط اجتماعی و سلامت جسمانی را برای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

قبادی افزود: لزوم طراحی استراتژی های ورزش شهری در کشور احساس می‌گردد که با همکاری تنگاتنگ هیئت های تخصصی ورزشی این امر میسر خواهد بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات