توقف ساخت و ساز غیر مجاز در بستر روخانه های تاررود و اوره

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند از جلوگیری و توقف دو مورد ساخت و ساز غیرمجاز در بستر روخانه های تاررود و اوره در مناطق مرا و اوره دماوند در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "مصطفی عباسی" با اعلام این مطلب اظهار کرد: با اخذ دستور قضایی و همکاری عوامل نیروی انتظامی، گروه گشت و بازرسی امور منابع آب دماوند موفق به شناسایی و توقف دو مورد ساخت و ساز در بستر رودخانه های تاررود و اوره گردید و ادوات موجود در محل، توقیف و به پارکینگ این امور منتقل شد.
وی با بیان اینکه این کار در راستای صیانت از منابع آبی و قانون توزیع عادلانه آب انجام شده افزود افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها ساخت و ساز انجام می دهند باید پیش از انجام معامله، استعلام و مجوز لازم را از امور منابع آب استان تهران اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.
عباسی در پایان از مردم شهرستان دماوند تقاضا کرد: به منظور حفاظت از منابع آبی شهرستان در صورت مشاهده حفر چاه غیر مجاز، ساخت و ساز در بستر رودخانه ها و مسیل ها و همچنین حمل آب با خودروهای مخصوص، مراجع مربوطه را مطلع سازند تا در اسرع وقت برخورد قانونی لازم با متخلفان و متعرضان به منابع و حریم های عمومی انجام پذیرد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات