مرکز "سمیع" در شرکت توزیع برق خوزستان راه اندازی می‌شود

مرکز "سمیع" در شرکت توزیع برق خوزستان راه اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی خدری" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: یکی از پروژه های مهم با هدف کاهش مراجعات مردم و مشترکان به ادارات برق سراسر استان، راه اندازی مرکز سمیع است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: در فاز اول این مرکز در روزهای غیر تعطیل از ساعت 7 صبح تا 18 روزهای شنبه تا پنجشنبه آماده پذیرش و پاسخگویی تلفنی به متقاضیان جدید انشعاب برق و مشترکان برای خدمات پس از فروش است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با اشاره به اینکه در این مرکز از فناوری های نوین استفاده می شود تا مردم از تمامی نقاط استان به خدمات مورد نیاز دسترسی داشته باشند ادامه داد، تمامی مراحل و فرایند های انجام درخواست های متقاضیان تا پایان کار به صورت الکترونیک و تلفنی پیگیری شده و هزینه های مرتبط با خدمات نیز به صورت پیامک ارسال و پرداخت می گردد تا به این ترتیب هیچگونه نیازی به مراجعه حضوری به باجه های مشترکان مورد نیاز نباشد.
خدری خاطرنشان ساخت: ثبت درخواست‌های متقاضیان جدید انشعاب برق، خدمات پس از فروش و همچنین ثبت درخواست‌های مربوط به واحدهای مهندسی و بهره برداری، مانند حریم شبکه و تماس هایی که جنبه مشاوره و راهنمایی دارند هم از طریق مرکز سمیع قابل انجام خواهد بود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان با تاکید بر اینکه در این شرایط کرونایی مرکز سمیع می تواند تا حد بسیار زیادی به حفظ سلامتی مردم و افراد جامعه کمک کند، ادامه داد: کاهش قیمت تمام شده خدمات، صرفه جویی در مصرف لوازم اداری مانند، کاغذ، چاپگر، هزینه های پستی و کاهش ترددهای غیرحضوری در سطح شهر و ادارات استان از دیگر مزایای نسبی راه اندازی مرکز سمیع شرکت توزیع نیروی برق خوزستان است.
بر اساس این گزارش، کار تجهیز و آموزش کارشناسان مرتبط و راه اندازی مرکز سمیع، مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به‌زودی بهره برداری رسمی آن آغاز خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات