طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بهبهان کلید خورد

طرح آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی شهرستان بهبهان کلید خورد


مدیر آبفا منطقه بهبهان از آغاز عملیات اجرای خط انتقال آب از خط لوله اصلی ابفا شهری بهبهان به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، محمدرضا نامیر اظهار داشت: با اجرای عملیات شبکه خط انتقال آب از خط لوله اصلی ۵۰۰ میلی متر آبفا شهری، روستاهای بخش مرکزی اعم ازدودانگه بزرگ، دودانگه کوچک، قنبری، روستای آغاجاری، کیکاووس، آل طیب و کلیه روستاههای حاشیه جاده مواصلاتی دودانگه به تشان از آب شرب مصرفی پایدار بهره مند خواهند شد.

وی طول این خط انتقال را ۴ کیلومتر عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح آبرسانی، ۱۲۵۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

نامیر تامین آب و رفع کم فشاری درمنطقه را از جمله اهداف اجرای این پروژه اعلام و اظهار امیدواری کرد: با اجرای این پروژه مشکلات روستاهای مذکور از سالیان گذشته تا کنون برطرف خواهد شد.

مدیر آبفا منطقه بهبهان تصریح کرد:
علاوه بر اجرای این عملیات، به دستور مدیرعامل شرکت آبفا مطالعات جامع طرح آبرسانی منطقه بهبهان برای دوره ۲۵ سال آینده صادر شد که ان شاءالله با عملیاتی شدن این طرح جامع، اجرای طرح فعلی در دست اقدام که لوله گذاری ۴۰۰۰ متر شبکه خط انتقال می باشد تکمیل، و تامین و توزیع آبرسانی باکیفیت و کمیت مناسب برای همیشه در منطقه برقرار خواهد شد.

تنظیم:راشین نجارپور
لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات