وزير نيرو در آيين توديع و معارفه مديرعامل برق منطقه ...

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت نيرو (پاون)، دكتر رضا اردكانيان روز شنبه در آيين معارفه مديرعامل شركت برق منطقه اي تهران اظهار داشت: شايد انتخاب امسال و نامگذاري آن از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال «جهش توليد» با وجود تمام نظرات، اين معنا را هم داشته باشد كه نه تنها نبايدكار و فعاليتي كند شود كه تلاش مضاعف هم بايد انجام شود.

وي اضافه كرد: مسووليت ما به گونه اي است كه توفيق كار 24 ساعته را براي همه فراهم مي كند و بايد اين را قدر دانست؛ امسال تمام طرحهاي پويش هر هفته الف- ب ايران را در زمان بندي به ثمر برسانيم و قدردان تقدير و تشكر رييس جمهوري باشيم كه اخيرا ابراز داشتند.

اردكانيان افزود: با كمك هم توانستيم در كمتر از 3 سال،4 بار مشمول لطف و عنايت مقام معظم رهبري در مناسبتهاي مختلف باشيم كه اين، افتخار و مسووليت سنگيني بر دوش و عهده ماست.
وي ادامه داد: اين اظهار لطف ها از جانب مقام معظم رهبري و رياست جمهوري و گاها از ناحيه هموطنان بيش از هر چيز ، پيش پرداختي است تا سعي و تلاش كنيم در فرصت مقرر و در انجام ماموريت، بيش از پيش كوشا باشيم.
وزير نيرو گفت: طبيعي است كه ما براي انجام وظايفمان نيازمندي هايي اعم از منابع مالي، ارزي و تجهيزاتي، منابع انساني كارا و متخصص، همكاري ها، هماهنگي ها و پشتيباني در سازمان دولت و خارج از آن داريم، اما اصلي ترين نياز ما "وقت" است كه آن هم يك منبع تجديدناپذير بوده و بيشترين مراقبت در چگونگي استفاده از آن را همه ما به ويژه مديران بايد انجام دهيم.
وي با اشاره به بروز برخي نابهنجاري ها در انتخاب و گزينش مديران در سال هاي قبل همچون توصيه ها و سفارش ها اظهار داشت: با آغاز فرآيند گزينش مديران از طريق فراخوان عمومي، نيروهاي ما اين اطمينان را داشته باشند كه مسير رشد و ارتقاي آنها در سيستم، تعريف شده و مشخص است.
وزير نيرو خاطرنشان كرد: فراخوان عمومي براي انتخاب مسووليت ها ناظر بر اين وجه هم هست كه وزارت نيرو و مديران ارشد مي توانند همكاران خود را بر اساس شرايط احراز و شرح مسووليت انتخاب كنند.
وزير نيرو تاكيد كرد: دوره هاي زماني مديريتي را بايد محدود كرده و اجازه دهيم اين چرخ با  ايده هاي تازه و انگيزه هاي بالا بچرخد و اينكه مديران با انگيزه و توان بالا انجام وظيفه كنند، حق مردم است.
در اين آيين، "آرش كردي" به عنوان مديرعامل شركت برق منطقه اي تهران معرفي و از تلاش هاي "غلامرضا خوش خلق" در زمان تصدي اين سمت قدرداني شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات