لزوم سازگاری با کم ابی در گلستان با روشهای فرهنگی ، مدیریتی و سازه...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با امام جمعه آق قلا گفت: لزوم سازگاری با کم ابی در گلستان با روشهای فرهنگی ، مدیریتی و سازه ای بیش از پیش ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان ، مهندس سید محسن حسینی در این دیدار ، با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت در فرهنگسازی جامعه و استمداد از ائمه جمعه و جماعات در تبیین مسائل آب برای مردم اظهار کرد: گلستان ذاتا استان کم آبی است و با توجه به جمعیت استان و نیاز روزافزون منابع آب شرب و کشاورزی و... لزوم سازگاری با کم ابی در کشور و استان با روشهای فرهنگی ، مدیریتی و سازه ای بیش از پیش ضرورت دارد.

مهندس سید محسن حسینی افزود:  مشکل عمده در حوزه آب، مصرف ناصحیح و بی رویه است و باید این نعمت حیات بخش را اصولی و درست مصرف کنیم، چراکه در کشوری خشک و نیمه خشک زندگی می کنیم که در ۵۰ سال گذشته همواره در حال گرم شدن و افزایش دما بوده است.

وی در ادامه گزارشی از طرح های علاج بخشی سد وشمگیر و احداث سد آقدکش را ارائه کرد.

امام جمعه آق قلا نیز در این دیدار ضمن احساس خرسندی از مدیریت مهندس حسینی به عنوان سرپرست شرکت آب منطقه ای، اظهار کرد: معقتدم جنابعالی فردی کارشناس و مدیری قوی هستید و رویکرد فرهنگی شما در پیشبرد امور راهگشا خواهد بود.

آخوند میرزاعلی افزود: لزوم حل مشکلات مردم، توجه و انجام برنامه ها و راهکارهای پیشگیری از وقوع سیل و بکارگیری تجربیات سیل توسط مردم و مسیولین می تواند رضایت مندی بیشتر مردم را درحوزه منابع آب در پی داشته باشد .

امام جمعه آق قلا درپایان آمادگی خود را در جهت کمک فرهنگی در حل مسائل مرتبط با آّب اعلام نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات