موزه خوشنویسی تبریز راه‌اندازی می‌شود/ اعضای پیشنهادی هیئت مدیره سازمان سیما و منظر به تأیید شورای ش ...

موزه خوشنویسی تبریز راه‌اندازی می‌شود/ اعضای پیشنهادی هیئت مدیره سازمان سیما و منظر به تأیید شورای ش ...

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با لایحه پیشنهادی شهرداری تبریز مبنی بر خرید آثار خطاطی و خوشنویسی مرحوم استاد ابراهیم بخت‌شکوهی و تبدیل آن به موزه خوشنویسی تبریز موافقت کردند.

این لایحه ابتدا در کمسیون فرهنگی و هنری شورای اسلامی شهر تبریز طرح و پس از کارشناسی به صحن شورای شهر ارجاع داده شد که در نهایت با توضیحات رئیس کمسیون فرهنگی، اعضای شورای شهر خرید این آثار و تبدیل آن به موزه‌ای عمومی را تصویب کردند.

اعضای شورای شهر تبریز همچنین با اعضای پیشنهاد شهرداری برای هیئت مدیره سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز موافقت کردند.

در ادامه جلسه شورای شهر تبریز، لایحه شهرداری در خصوص ارائه تضمین به بانک عامل برای برداشت اوراق مشارکت متروی تبریز و ارائه سهام شهرداری در بانک شهر و یکی از شرکت‌های داروسازی به عنوان تضمین به تصویب اعضای شورا رسید.

همچنین، در این جلسه لایحه پیشنهادی شهرداری مبنی بر اعمال مساعدت برای ساخت سریال جلال ۲ که به تصویب کمسیون فرهنگی شورا قرار گرفته است، مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و موافقین و مخالفین این لایحه به ایراد صحبت پرداختند که زمان کافی برای رأی‌گیری نمانده و تعیین تکلیف این لایحه به جلسه آتی شورای موکول شد.

امروز همچنین در جلسه شورای شهر، گزارش حسابرسی شرکت بهره‌بردار قطار شهری تبریز در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ به سمع و نظر اعضا رسید که در نهایت با لحاظ  تغییراتی این گزارش نیز به تصویب اعضا رسید.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات