متخلفین حوزه ساخت و ساز به دادگاه معرفی می شوند/فرهنگسازی بهترین راهکار در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

متخلفین حوزه ساخت و ساز به دادگاه معرفی می شوند/فرهنگسازی بهترین راهکار در پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: متخلفین حوزه ساخت و ساز به دادگاه معرفی می شوند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی اظهار کرد:  با تأکید شهردار محترم در تمامی مراحل حوزه ساخت و ساز نظارت داریم.

وی افزود: یکی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از تخلفات در حوزه ساخت و ساز این است که صداوسیما و رسانه ها در حوزه فرهنگسازی ورود کنند تا این کار به یک کار غیرموجه و پدیده زشت در جامعه تبدیل شود وازاین طریق پیشگیری را شاهد باشیم.
مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: یکی از دلایل رفتن برخی افراد به سمت ساخت و ساز غیرمجاز طولانی شدن مدت زمان صدور مجوز و نقشه پروانه وتکمیل مدارک مورد نیاز، فرایند رسیدگی در  سازمان نظام مهندسی  و سایر موارد است.
کاظمی ادامه داد: اگر تخلفی از پرسنل حوزه ساخت و ساز و پیشگیری رخ دهد قطعاً به دادگاه و نهادهای نظارتی معرفی خواهند شد و برای همین افراد توبیخ و لغو قرارداد را مدنظر قرار داده ایم.
وی یادآور شد: دغدغه فکری ما ارتقا سلامت اداری، رعایت نظم و انضباط اداری و هدف حراست پیشگیری است و باید قبل از بروز مشکل جلوی آن را گرفت، چرا که پیشگیری بهتر از درمان و برخورد است.
کاظمی تصریح کرد: دنبال آمارسازی در مقابله با تخلفات نیستیم و در مرحله اول و با تاکید شهردار محترم، تا حد ممکن راهنمایی، ارشاد و تذکر را مدنظر قرار داده ایم.
مدیر حراست شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در تلاش برای انضباط مالی هرچه بیشتر، رعایت اصل صرفه جویی و جلوگیری از ریخت و پاش و هزینه های بی مورد در صورت وجود هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات