اصلاح هندسی 22 نقطه حادثه خیر در سطح شهر انجام شد

اصلاح هندسی 22 نقطه حادثه خیر در سطح شهر انجام شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه  از انجام اصلاح هندسی 22 نقطه حادثه خیز سطح شهر خبر داد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ سیروس ذاتی با اشاره به اصلاح هندسی 22 نقطه حادثه خیر در سطح شهر بیان کرد: این نقاط که شامل تقاطع ها، میادین، بریدگی ها و دسترسی ها در نقاط مختلف سطح شهر بوده پس از شناسایی و بررسی آمارهای مربوطه، طرح های پیشنهادی برای اصلاح این نقاط به شورای ترافیک استان ارسال شده و پس از تصویب این طرح ها، اجرا شده اند.

وی هدف از اجرای این طرح ها را کاهش تصادفات و روان سازی عبور و مرور نقاط حادثه خیز و پرخطر سطح شهر دانست و عنوان کرد:  در حال حاضر 8 مورد از دسترسی های کندرو به تندرو و بالعکس حدفاصل پل قویون وپل مادر با هدف  کاهش تصادفات و ایمن سازی معابر انجام می شود.

ذاتی با بیان اینکه 3 طرح  اصلاح هندسی نقطه حادثه خیز در دست مطالعه است، اظهار کرد: در سال جاری  6 نقطه حادثه خیر اصلاح هندسی شده و چند طرح دیگر اکنون در دست اجرا است.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری ارومیه  اصلاح هندسی یکی از اقدامات برای کاهش ترافیک و روان سازی معابر است که توسط زیرمجموعه های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری صورت می گیرد که البته در کنار این اقدامات اصلاح الگوی رفتارهای ترافیکی نیز حائز اهمیت است که نیاز به همراهی و مشارکت شهروندان دارد.

وی  ابراز امیدواری کرد با هدف کاهش تصادفات، مسیرهای امن را برای عبور و مرور شهروندان  فراهم شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات