«چارسو» اقدامی مهم برای رفع چالش گلوگاه محدوده باب‌الحوائج است

«چارسو» اقدامی مهم برای رفع چالش گلوگاه محدوده باب‌الحوائج است

اصغر زجاجی با اشاره به برگزاری تور بازدید معتمدین از پروژه‌های شهری آن را اقدامی ارزشمند خواند اما حضور معتمدین آشنا به مسائل فنی و تخصصی عمرانی و شهرسازی را نیز یک ضرورت قلمداد کرد.
وی، در خصوص پروژه پارکینگ طبقاتی چارسو، آن را پروژه‌ای مهم دانست و گفت: با این پروژه می‌توان بسیاری از مشکلات رفت و آمد در این محدوده را برطرف کرد.
این معتمد ناحیه یک منطقه یک با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه‌های ترافیکی در منطقه، بهره‌برداری از پل عابر و موتورسوار در بلوار شهیدان بارفروش را نمونه بسیار خوبی برای تأثیر این نوع پروژه‌ها در کاهش سوانح و تصادفات رانندگی عنوان کرد.
زجاجی، نتیجه رونق اقتصادی این پروژه را در صورت سیاست‌گذاری و اجرای صحیح یادآور شد و گفت: باید محوریت فعالیت سرای تجاری فرهنگی در نظر گرفته شده در این پروژه بر مبنای صنایع دستی و تولیدات صنعت‌گران بومی باشد .
وی اضافه کرد: با این اقدام علاوه بر پاسخ به نیاز گردشگران داخلی و خارجی به عنوان عمده استفاده کنندگان از این محدوده، می‌توان نسبت به اشتغالزایی و رونق کسب و کار بومی اقدام کرد.
زجاجی، در مورد موضوع تخریب خانه تاریخی مقدم و ارتباط آن با این پروژه، این ادعا را بی‌اساس خواند و خواستار اظهارنظرهای کارشناسانه مبتنی بر اطلاعات و واقعیت‌ها در اینگونه موارد شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات