تهیه بانک اطلاعاتی محلات فاز دو با اجرای طرح بانوان شهردار محله

تهیه بانک اطلاعاتی محلات فاز دو با اجرای طرح بانوان شهردار محله

فاطمه قامتی در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک آشنایی زنان خانه‌دار با مفاهیم پسماند، گسترش فرهنگ تفکیک از مبدا، ایجاد شبکه‌ای از گروه های مختلف، شناسایی نخبگان فعال فرهنگی و... را از اهداف مهم اجرای طرح شهرداران محلات در فاز دو شهرک ناجی آباد دانست و یادآور شد: یک ماه از اجرای این طرح می گذرد.
وی تراکم جمعیتی 11 هزار خانوار شامل 25 هزار نفر را بعنوان جامعه آماری این طرح برشمرد و تصریح کرد: 12 شهردار زن در قالب شبکه محلی 12 گانه برای پیگیری امور مختلف محله‌های فاز دو آستین همت بالا زده اند.
قامتی نقش بانوان خانه دار بعنوان سفیران خانگی طرح شهرداران محله را مثبت ارزیابی و تبیین کرد: این سفیران مشکلات را به همیار محله خود انتقال داده و همیاران نیز این دغدغه‌ها را به شهرداران محلات به صورت شفاهی یا کتبی گزارش می‌کنند تا در انتها مسئول ناحیه و معاون خدمات شهری برای حل و فصل آن اقدام می کنند.
به گفته این معتمد محلی، زنان خانه دار ساکن در فاز دو شهرک ناجی آباد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن‌های 55431112 و 554311044 ضمن اطلاع از اجرای طرح شهرداران محلات، در حفظ شادابی و طراوت محیط زیست خود کوشا باشند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات