کاهش فاصله‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری از طریق اجرای طرح شهرداران محلات

کاهش فاصله‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری از طریق اجرای طرح شهرداران محلات

سیدمهدی پیغمبرزاده در گفتگو با برنامه #صبح_سیلک روند اجرای طرح شهرداران محلات در فاز دوم شهرک ناجی آباد را این گونه تشریح کرد: اپلیکیشنی با قابلیت دانلود از بازار در اختیار شهرداران، همیاران و دیگر شهروندان برای انعکاس مشکلات مختلف محله خود در موضوعاتی مثل پسماند، ساخت و ساز املاک و معابر قرار می گیرد.
وی افزود: مشکلات محلات فاز دو که بر اساس موقعیت مکانی و زمانی همراه با تصویر در این اپلیکیشن درج شده پس از انعکاس به دبیرخانه شهرداران محلات جهت بررسی ارسال شده و در نهایت هفته ای سه روز معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار به همراه پیمانکاران در محل حاضر می شوند.
پیغمبرزاده انتخاب 12 شهردار زن محله در تعامل با 3 نفر از معتمدین نواحی همراه با فعالیت یک همیار برای هر کوچه را یادآور شد و گفت: آموزش‌های طرح شهردار محلات فاز دو ناجی آباد همگام با طرح هر خانه یک پایگاه سلامت از طریق امضای یادداشت تفاهم با شبکه بهداشت اجرا می‌شود.
وی اضافه کرد: با استفاده از فضای مجازی برای هر محله یک کانال ارتباطی به مدیریت شهردار زن آن محله تشکیل شده و محتوای تخصصی مباحث پسماند نیز از طریق همین فضای مجازی یا حضوری با رعایت کامل اصول بهداشتی هر هفته به شهرداران ارائه می شود.
این مقام مسئول، برگزاری مسابقات ده گانه به منظور شناسایی استعدادهای برتر در ساخت المان با مواد بازیافتی را متذکر شد و اظهار امیداری کرد: با ایجاد شبکه کاملی از حضور بانوان در طرح شهردار محلات مشکلات شهروندان در کوتاه ترین مدت حل شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات