بسترسازی برای فعالیت بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار

بسترسازی برای فعالیت بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار

عفت پدرام‌فر در آیین افتتاح «بازارچه مهربانوی کارآفرین»، ایجاد انگیزه برای بانوان را امری حیاتی دانست و افزود: حمایت حداکثری از بانوان کارآفرین باید سر فصل موضوعی برنامه‌های بلندمدت مدیران قرار گیرد تا بتوان از این فرصت بهینه‌تر از هر زمان دیگر استفاده کرد.
وی ضمن تقدیر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برای راه‌اندازی «بازارچه مهربانوی کارآفرین» گفت: ما وظیفه داریم تا به عنوان مسئول، فضاهایی را برای بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار ایجاد کنیم تا در یک محیط آرام و با امکانات مناسب به معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در زمینه محصولات فرهنگی و هنری بپردازند.
در ادامه آغاز به کار این بازارچه مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: نگاه به بانوان کارآفرین، باید عمیق و کاربردی باشد و نگاه گذرا به این جامعه پر توان، ظلم به ظرفیت‌های این حوزه است چرا که بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین، جهادگران بی‌ادعایی هستند که بر توان خود تکیه دارند.
محمد حسین واحدیان خطاب به مسئولین امر اظهار داشت: نباید این نمایشگاه را معیار حمایت خود از جامعه بانوان کارآفرین و سرپرست خانوار قرار دهیم و این جامعه ارزشمند نباید در همین مرحله رها شوند چرا که ما وظیفه داریم ضمن شناسایی گسترده تر این طیف، برنامه‌ریزی لازم را برای تعیین یک محل دائمی به منظور توانمندسازی بیشتر این جامعه در سطح شهر بوجود آوریم.
وی با اشاره به اینکه ایجاد فرصت برای معرفی دستاوردهای بانوان هنرمند در زمینه تولیدات خانگی و کسب تجربه و مهارت‌های اقتصادی یکی از اهداف ارزشمند راه اندازی این بازارچه است، خاطر نشان کرد: به منظور حمایت از بانوان کارآفرین باید رایزنی با شرکت‌های بازرگانی در حوزه مجازی در دستور کار قرار بگیرد تا ضمن توانمندسازی بهتر و موثرتر، در ارائه محصولات کمک شایسته ای به این عزیزان باشد. گفتنی است بازارچه مهربانوی کارآفرین در سال جهش تولید و به مناسبت هفته عفاف و حجاب با 16 غرفه با مجوز مرکز بهداشت کاشان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری و شهرداری منطقه 5 در مجموعه تفریحی ورزشی مهربانو جنب پارک آیت الله مدنی(ره) دائر و تا 26 تیر ماه از ساعت 17 تا 22 پذیرای بانوان بازدیدکننده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات