احداث ۴۰ میلیارد تومان کانال جمع آوری آب های سطحی برای رفع آبگرفتگی  ...

احداث ۴۰ میلیارد تومان کانال جمع آوری آب های سطحی برای رفع آبگرفتگی ...

احداث ۴۰ میلیارد تومان کانال جمع آوری آب های سطحی برای رفع آبگرفتگی های معابر/ بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح ابوطالب در مردادماه سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، هادی معتمدی در ادامه نهضت پاسخگویی مدیران حوزه عمران، حمل و نقل و ترافیک به درخواست ها، انتقادات، پیشنهادها و مسائل شهری شهروندان، در مدت ۱۳۷ حضور یافت.
وی در پاسخ به دغدغه های تعدادی از شهروندان در خصوص آسفالت معابر، گفت: کارخانه آسفالت شهید مجیدی شهرداری مشهد با دو دستگاه ۱۶۰ تُن خود، توان تولید روزانه ۳ تا ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت را در سه شیفت کاری دارد که بر همین اساس و تولید آسفالت در ۲۵۰ رو کاری در سال، برنامه ریزی آسفالت معابر انجام می شود.
وی با اشاره به قرارگیری درخواست های مردمی ۱۳۷ در اولویت آسفالت معابر سطح شهر، افزود: آسفالت معابر، روزانه توسط ۵ یا ۶ اکیپ انجام می شود که از ابتدای سال نیز، علیرغم محدودیت های کرونایی، در ۷۰ روز کاری، تولید روزانه به صورت متوسط دو هزار و ۵۰۰ تن آسفالت تولید و در معابر مورد نیاز پخش شده است.
معتمدی در ادامه به پروژه های شاخص پرداخت و اذعان داشت: تقاطع ابوطالب برای اتصال ابوطالب شمالی به جنوبی با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در حال انجام بوده و تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به احداث زیرگذر شهید برونسی، اضافه کرد: تعریض پل پرتوی هم، در مسیر رفت سال گذشته و در مسیر برگشت نیز یک ماه گذشته به بهره برداری رسید که اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و زمانبندی ۵ ماهه داشته و رضایتمندی بالایی به دنبال داشت.
معاون فنی و اجرایی سازمان عمران شهرداری مشهد گفت: تعریض بولوار رضویه هم با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در حال احداث بوده و تا پایان مردادماه سال جاری، یعنی در ۳۶۵ روز به بهره برداری می رسد که با دوباند رفت و برگشت ده و نیم متری، دیگر شاهد ترافیک سنگین و تصادفات نخواهیم بود.
معتمدی افزود: یکی از پرتکرارترین درخواست های شهروندان در روز جاری، موضوع آبگرفتگی معابر بود که ما نیز سال گذشته برای رفع این مشکل، پروژه های مختلف احداث کانال جمع آوری آب های سطحی از جمله در میدان شریعتی، خیابان رضوی، میدان آزادی، خیابان دانشگاه، بولوار معلم و ... با مجموع اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار داده ایم تا با بهره برداری از آنها، آبگرفتگی معابر سطح شهر به صورت محسوسی کاهش یابد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات