افزایش دمای هوای استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد/ بارش رگباری باران در  ...

افزایش دمای هوای استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد/ بارش رگباری باران در ...

افزایش دمای هوای استان تا ۴۰ درجه سانتیگراد/ بارش رگباری باران در نواحی شمال غرب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، بررسی نقشه‌ها و مدل های پیش بینی طی ۷۲ ساعات آینده نشان دهنده آن است که پدیده غالب در سطح استان افزایش سرعت وزش باد خواهد بود، اما برای نواحی شرقی و جنوبی استان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش بینی می شود.
ضمن این که علاوه بر وزش باد تا روز دوشنبه در ساعاتی رشد و افزایش ابرناکی در سطح استان و برای امروز بعدازظهر در برخی نقاط به ویژه در نواحی شمال غرب رگبار و رعد و برق پراکنده را شاهد خواهیم بود. از لحاظ شرایط دمایی، از فردا روند افزایش دما در استان شروع و تا روز چهارشنبه به تدریج ادامه خواهد یافت.
طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سانتیگراد خنک‎ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۳ درجه سانتیگراد گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوا شهر مشهد به ترتیب ۲۴ و ۳۸ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و افزایش باد، گاهی باد و گرد و خاک پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در خنکترین زمان ۲۲ درجه سانیگراد که درگرمترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات