رئیس اداره امور شعب بانک ملی...

به مناسبت هفته شهرداری ها و دهیاری ها و سالروز ثبت یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو، رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان با اهداء لوحی از شهردار یزد تقدیر کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد - رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان با حضور در دفتر شهردار شهر جهانی، هفته شهرداری ها و دهیاری ها و سالروز ثبت یزد در فهرست میراث جهانی یونسکو را با اهداء لوحی به جمال الدین عزیزی تبریک گفت.

شهردار یزد در این دیدار حرکت مدیریت شهری با سیستم بانکی که به صورت نوین درحال اجراست را ستود و آن را الگوی مناسبی معرفی کرد.

عزیزی با اشاره به منابع غنی مالی شهرداری ها، موانع و موازی کاری های این حوزه گفت: الان مدیریت منابع، مشکل اصلی شهرداری ها است.

وی با بیان اینکه سعی کرده ایم در شهرداری منابع حداکثری داشته باشیم، اظهار داشت: درآمد شهرداری ها بیشتر از مردم جذب می شود که با شرایط اقتصادی الان، تکلیف روشن است.

شهردار یزد ادامه داد: بانک ها از جمله مؤلفه هایی هستند که می توان به عنوان منابع مالی، آنها را مورد توجه بیشتر قرار داد.

عزیزی طلب چهار هزار میلیارد ریالی شهرداری یزد از دستگاه های دولتی را منبع بزرگی دانست که می توان در این زمینه با بانکها تهاتر کرد.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ میراث پیشینیان، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به شهر الگو در ثبت جهانی، همه باید در کنار هم باشیم و کارها را پیش ببریم.

محمد رضایی همچنین با تأکید بر حسن همکاری بانک ملی و شهرداری در خصوص داشتن ارز دیجیتالی یزد اعلام آمادگی نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات