خودداری از هرگونه تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های...

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل نسبت به هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های در تمامی مناطق استان اردبیل و بویژه نواحی منتهی به کوه سبلان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: «به دلیل پیش بینی بارش باران با شدت زیاد و رگباری و جاری شدن رواناب سطحی، از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های در تمامی مناطق استان اردبیل و بویژه نواحی منتهی به کوه سبلان خودداری شود . »

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل براساس پیش بینی رگبار باران از دوشنبه بیست و سوم تیرماه و پیش بینی بارندگی در ۲۴ ساعت، ۳روز، ۵روز و ۱۰ روز آینده در حوضه های آبی استان  اطلاعیه و پیام هشدار صادر کرد .

در ادامه  این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش باران با شدت زیاد(رگباری) در تمامی مناطق استان و بویژه نواحی منتهی به کوه سبلان، با جاری شدن رواناب سطحی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها از روز دوشنبه بیست و سوم تیر ماه الی  روز سه شنبه سی و یکم تیرماه پیش بینی می گردد، لذا بایستی از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دامها در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود .

در این اطلاعیه از هموطنان عزیز خواسته شده از نزدیک شدن و تردد در حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها و صعود به ارتفاعات کوه سبلان اکیدا خودداری نمایند و نکات ایمنی را رعایت کنند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات