پارک بانوان باغ وکیل‌‎آباد تا پاییز 99 به  ...

پارک بانوان باغ وکیل‌‎آباد تا پاییز 99 به ...

پارک بانوان باغ وکیل‌‎آباد تا پاییز 99 به بهره‌برداری می‌رسد/ شاخص‌ترین ویژگی پارک، مناسب‌سازی شدن برای کودکان و افراد کم‌توان است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، اعضای کمیته نظارتی شماره یک شورای شهر مشهد، از بوستان ویژه بانوان که در باغ وکیل‌آباد در حال ساخت است، بازدید کردند.

رمضانعلی فیضی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه خلاء فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی ویژه بانوان در این محدوده کاملا ملموس بود و باید در این خصوص چاره‌اندیشی می‌شد، اظهارکرد: خوشبختانه براساس دغدغه‌مندی، عملیات اجرایی ساخت این پارک اختصاصی برای بانوان در دستورکار مدیریت شهری قرار گرفت و عملیات اجرایی پروژه به شهرداری منطقه 9 واگذار شد.

وی در ادامه گفت: این پارک ویژه بانوان در مجموعه‌ای 5.5 هکتاری در حال ساخت است و در آن امکانات و زیرساخت‌های مناسبی با کاربردهای مختلف از حیث فضاهای مورد نیاز بانوان درنظر گرفته شده است؛ ضمن اینکه شرایط به نحوی پیش بینی شده تا امکان بازدیدهای گروهی و غیره نیز فراهم باشد.

نایب رئیس کمیته نظارتی شماره یک شورای شهر مشهد با بیان اینکه در این بوستان فضاهای ویژه دوچرخه سواری و برگزاری کلاس‌های ورزشی مختلف پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: یکی از مهمترین مسائل مورد توجه در این پروژه، مناسب‌سازی فضا برای تردد افراد مختلف از جمله کم‌توانان، معلولان، کودکان، افراد مسن و ... است؛ ضمن اینکه امکان دسترسی خودرو، بویژه خودروهای امدادی نیز مشاهده می‌شود.

فیضی در پایان با اشاره به فعال بودن فضاهای کارگاهی و تلاش در جهت تسریع در تکمیل پروژه، گفت: امیدواریم این پارک تا انتهای پاییز در اختیار بانوان شهرمان قرار گیرد و بتوانند از فضای ایجاد شده به نحو مطلوب بهره ببرند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات