کارخانه نوآوری، بستری برای تبدیل ایده به اجرا

کارخانه نوآوری، بستری برای تبدیل ایده به اجرا

کارخانه نوآوری، بستری برای تبدیل ایده به اجرا

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدهادی مهدی‌نیا در حاشیه بازدید از عملیات اجرایی کارخانه نوآوری مشهد با بیان اینکه این پروژه یکی از مهمترین پروژه‎های سطح شهر و منطقه 9 است، اظهارکرد: رویکردی در شهرسازی نوین وجود دارد که براساس آن، سازه‌ها و ابنیه و کارخانه‌های قدیمی که به مرور زمان توسط شهر بلعیده شده‌‌اند، به شکل بهینه مورد بهره‌برداری و استفاده قرار می‌گیرند.

وی افزود: عملیات اجرایی و عمرانی کارخانه نوآوری نیز با همین ایده در یکی از کارخانه‌های قدیمی شهر آغاز شد و کاربری آن به یکی از پیشروترین کاربری‌های روز شهرسازی یعنی کارخانه نوآوری تغییر یافت.

مهدی‌نیا کارخانه نوآوری را بستر و ظرفیت مناسبی برای حضور نخبگان، استارتاپ‌ها و جوانان فعال در حوزه فناوری دانست تا از طریق کار اشتراکی، تعامل، همراهی و همکاری و کمک شتاب‌دهنده‌ها، ایده‌های خود را به مرحله اجرا درآورند.

رئیس کمیته نظارتی شماره یک شورای شهر مشهد تصریح کرد: کارخانه نوآوری مشهد دومین کارخانه نوآوری در کشور است که امیدواریم نقش موثری در افزایش سطح نوآوری و نخبگانی مشهد داشته باشد و این شهر را بعنوان یک شهر خلاق پیش ببرد.

مهدی‌نیا با اشاره به مکان‌یابی خوب پروژه و نزدیکی آن به یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور، دانشگاه فردوسی، گفت: امیدواریم زمان‌بندی پیش‌بینی شده برای پروژه نیز رعایت شود و هرچه زودتر شاهد بهره‌برداری از کارخانه نوآوری مشهد باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات