بهره‌برداری از کارخانه نوآوری در مهرماه/ ساختار  ...

بهره‌برداری از کارخانه نوآوری در مهرماه/ ساختار ...

بهره‌برداری از کارخانه نوآوری در مهرماه/ ساختار سازمانی کارخانه نوآوری در شورای شهر مطرح است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده، در حاشیه بازدید اعضای کمیته نظارتی منطقه شورای شهر از عملیات اجرایی کارخانه نوآوری مشهد با بیان اینکه برای ساخت این پروژه تاکنون 45 میلیاردتومان اعتبار هزینه شده است، اظهارکرد: در ادامه راه و برای تکمیل آن نیز حدود 20 میلیاردتومان دیگر بودجه تخصیص پیدا کرده که امیدواریم براساس برنامه زمان‌بندی، تا مهرماه سال جاری شاهد بهره‌برداری از پروژه باشیم.

موحدی‌زاده در ادامه گفت: فلسفه اجرا و ساخت کارخانه نوآوری مشهد، ساماندهی استارتاپ‌های بومی است که در راستای شهر هوشمند فعالیت و نقش‌آفرینی می‌کنند.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به پیش‌بینی و طراحی 15 غرفه بزرگ در این کارخانه، افزود: در دل هر غرفه چندین تیم و شرکت‌ مختلف و جوانان خلاق می‌توانند فعالیت داشته باشند و از امکانات و فضای ایجاد شده بهره ببرند.

موحدی‌زاده در ادامه با بیان اینکه لایحه ساختار سازمانی این مجموعه در شورای شهر مطرح است و در کمیسیون‌های مختلف از جمله برنامه و بودجه و شهرسازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: در این جلسات، درخصوص دستورالعمل ساختار هیات امناء و سلسله مراتبی که باید وجود داشته باشد، نحوه واگذاری غرفه‌ها و آیین‌نامه های نظم‌دهی نیز مورد بحث می‌‎شود.

وی کارخانه نوآوری مشهد را حرکتی بدیع، نوآورانه و خلاقانه دانست که میتواند پیشروترین کارخانه نوآوری در کشور باشد چراکه از ابتدای پروژه تمام نکات فنی و مهندسی و بکارگیری زیرساخت‌های مناسب در آن لحاظ شده و مورد توجه قرار گرفته است.

عضو کمیته نظارتی شماره یک شورای شهر مشهد در پایان ضمن تشکر از تمامی افرادی که در پایه‌ریزی و شکل‌دهی ساخت کارخانه نوآوری نقش داشتند، گفت: پروژه در حال حاضر تحویل سازمان عمران شهرداری شده و امیدواریم براساس برنامه زمانی از پیش تعریف شده به بهره‌برداری برسد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات