رسانه بهترین ابزار برای معرفی شهر تبریز/ نقش تبریز در انقلاب مشروطه درحال فراموشی است

رسانه بهترین ابزار برای معرفی شهر تبریز/ نقش تبریز در انقلاب مشروطه درحال فراموشی است

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر در جلسه شورای شهر تبریز با اشاره به تولید سریال جلال ۲ توسط صدا و سیما اظهار داشت: در صدد معرفی تبریز در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تاریخی و اجتماعی هستیم و معتقدیم بهترین ابزار برای نیل به این مهم، رسانه است.

او افزود: ابزار هنر و رسانه ارزان ترین روش برای معرفی تبریز بوده و تاثیر آن حتی از برگزاری هفته‌های فرهنگی نیز به مراتب بیشتر است.

ایرج شهین باهر با بیان اینکه متاسفانه تبریز و ظرفیت های آن به درستی معرفی نشده است، گفت: گله مند هستیم که چرا تورگردان‌های اروپایی و حتی داخلی برنامه‌ای برای حضور در شهر تبریز ندارند، این در حالی است که ما اقدامات لازم برای معرفی شهر تبریز را انجام نداده ایم و در مقابل شهرهای دیگر که اکنون در مرکز توجه تورهای گردشگری هستند برای جذب مسافر و معرفی شهرهای خود برنامه های مختلفی طراحی و اجرا می کنند.

او با بیان اینکه شهر تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین دوران مشروطه نقش ویژه ای داشت، افزود: متاسفانه با این حال اکنون نقش تبریز در انقلاب مشروطه درحال فراموشی است که باید با زبان هنر مانع از آن شد.

وی اصافه کرد: می توان با مشارکت در تولید سریال های تلویزیونی همچون جلال ۲ فیلم که نقش مهم تبریز را در شکل گیری رویدادهای تاریخ معاصر بازگو می کند و از شبکه سراسری نیز  پخش خواهد شد در جهت معرفی شهر تبریز بهره برداری کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات