احداث خیابان های جدید در شهرک خاوران به طول ۴.۵کیلومتر

احداث خیابان های جدید در شهرک خاوران به طول ۴.۵کیلومتر

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی  با اعلام این خبر افزود: در سه ماهه اول سال جاری و با احداث خیابان‌های جدید، آسفالت و بهسازی مناسب معابر توانستیم گامی در جهت رضایت مندی شهروندان ساکن در این شهرک و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقیله برداریم.

او  ادامه داد: خیابان های شهری از جمله مکان هایی است که عموم مردم به آن دسترسی داشته و اجرای اصولی آن، نقش بسزایی در بالارفتن کیفیت زندگی شهروندان دارد که بی شک ضمن تسهیل در تردد وسایل نقیله، در امر زیباسازی بصری شهری نیز موثر می باشد.

شهردار منطقه ۹ تبریز یادآور شد: با شروع جمعیت پذیری و افزایش تراکم جمعیتی در این شهرک و در پاسخ به مطالبه ی شهروندان ساکن در محلات مذکور، احداث خیابان ها و آسفالت اساسی معابری که سکونت حداکثری شهروندان منطقه را دارا است از جمله اولویت های کاری این شهرداری است که بر این اساس از ابتدای امسال ۵ هزار و ۴۴۱ تن آسفالت در نقاط مختلف شهرک خاوران توزیع شده است.

او خاطرنشان کرد: با آماده سازی و زیرسازی اصولی برخی معابر، آسفالت اساسی ۴ هزار و پانصد متر از این معابر با ۴۷۰۰ تن اجرا گردیده و ۹۴۱ تن نیز جهت لکه گیری و ترمیم آسفالت در سایرمعابر توزیع شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات