فراخوان نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی منتشر شد

فراخوان نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی منتشر شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری «نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی» خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی ادبی از سری برنامه های شورای هنر شهرداری است که در راستای ستایش و پاسداشت حماسه بزرگ حسینی با انتشار فراخوان شروع شده است. ▫️محمدحسین واحدیان بیان کرد: کاشان کهن از گذشته‌های دور محل تولد و زندگی عالمان، شاعران و دانشمندان بزرگی بوده که همواره سر ارادت بر آستان خاندان اهل بیت علیه السلام داشته‌اند و از دیرباز با مفاهیم آئینی نزدیکی مثال‌زدنی را به رخ تاریخ کشیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: «نخستین جایزه ادبی محتشم کاشانی»با توجه به وجه ممتاز شخصیت ادبی محتشم کاشانی در حوزه ادب ولایی بویژه در خلق شاهکار ماندگار ترکیب بند عزایش در 2 بخش شعر و پژوهش‌های ادبی(کتاب، پایان نامه، مقاله و..) با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

نایب رئیس شورای هنر شهرداری کاشان با بیان اینکه گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30 سال می توانند در این رقابت شرکت کنند، افزود: هیچ محدودیتی در ارسال نوع آثار وجود ندارد و هر شرکت کننده می تواند حداکثر 3 اثر تا 15 مرداد ماه سال‌جاری به دبیرخانه دائمی رویدادهای فرهنگی هنری شهرداری واقع در کاشان- بلوار دانش- بلوار دانشجو- سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ارسال کند.

شایان ذکر است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینستاگرامی mehrfestival@ مراجعه کرده و آثار خود را به رایانامه دبیرخانه "kashanfarakhan@gmail.com" ارسال کنند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات