بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری

بهره‌برداری از پروژه‌های مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری

مهدی بذرافشان گفت: این پروژه‌ها که به صورت آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفته شامل یک سامانه جامع و یک پایگاه خبری-تحلیلی است که می‌تواند نیازهای مختلف شهروندان را در زمینه آگاهی‌بخشی، کسب اخبار و اطلاعات و نیز آشنایی به‌هنگام با فعالیت‌ها و عملکرد مدیریت شهری پاسخ دهد.

وی، در خصوص راه‌اندازی سامانه «دیدبان خدمت»، بیان کرد: این سامانه طرحی نو از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری به شمار می‌رود که برای نخستین بار امکان مشاهده و نظارت افکار عمومی بر عملکرد مدیریت شهری را به صورت کاملا شفاف، به‌هنگام و جامع مهیا می‌سازد.

▫️مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری افزود: دریافت اطلاعات تمام پروژه‌های شهری و رویدادهای شهروندی و فرهنگی، مشاهده پروژه‌های فعال و پایان یافته به همراه دریافت جزییات فنی و اعتبار ریالی، دسترسی به نقشه جامع شهر و رویت پروژه‌ها به تفکیک مناطق، حوزه‌ها و نوع پروژه، آشنایی و ارتباط با معتمدین محلات و نواحی به عنوان بازوان اجرایی شهرداری، درج نظرات مخاطبان و وجود بستر تعاملی برای کاربران و...از جمله امکانات و مواردی است که برای استفاده مطلوب شهروندان از این سامانه پیش‌بینی شده است.

بذرافشان، کسب نشان خلاقیت این پروژه به همراه چلچراغ توسعه در شانزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران را یادآور شد و گفت: این سامانه که با نشانی didban.kashan.ir قابل دسترس است با هدف ارتقای شفافیت در حوزه مدیریت شهری و به تبع آن تقویت مشارکت فعال شهروندان راه‌اندازی شده است.

وی، در ادامه با اشاره به آغاز به کار پایگاه خبری تحلیلی شهرآن به نشانی www.shahron.ir (http://shahron.ir/)، عنوان کرد:این رسانه آنلاین، از مجموعه طرح‎های ارتباطی شهرداری با هدف اطلاع رسانی سریع و صحیح فعالیت‌های شهرداری کاشان در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی به شمار می‌رود که با نگاه ویژه به امور شهرداری و تمرکز بر مسائل شهر کاشان در حوزه های مختلف به دنبال عطف نگاه مدیران و شهروندان به مسائل حوزه شهر از زاویه‌ای متفاوت و ارتقای سطح تعامل و همدلی میان این دو گروه است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تصریح کرد: «شهرآن» در مقام یک رسانه سعی دارد تا بازتابنده همه آن چیزهایی باشد که ممکن است فردایی بهتر را برای کاشان و کاشانی به ارمغان آورد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات