در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد: ساماندهی دکل های اپراتورها

در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد: ساماندهی دکل های اپراتورها

در کمیسیون برنامه و بودجه مطرح شد: ساماندهی دکل های اپراتورها
.
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل شورای اسلامی شهر رشت جلسه یکصد و چهل و پنجم کمیسیون بودجه با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری برگزار گردید.
حجت جذب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت در خصوص لایحه واگذاری مکان نصب و حق بهره برداری از فضاهای تحت تملک شهرداری توسط شرکت های دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح نمود: باید بین شرکت هایی که مجوز احداث دکل از سازمان مربوطه را دارند رقابت ایجاد نمود.
رییس سازمان فاوا شهرداری رشت با تاکید بر مزایای این لایحه بیان نمود: در سال های گذشته برای واگذری دکل نظم مشخصی وجود نداشت و این بی نظمی سیمای شهر را دچار آشفتگی می کند. در حال حاضر با توجه به توافقاتی که در اداره کل ارتباطات و فناوری استان گیلان با اپراتورها انجام گرفت 47 نقطه را به شکل تجمیعی برای احداث دکل تعیین نمودند.
هانی عسگری با اشاره به تفاوت طرح توسعه هر اپراتور افزود: طرح توسعه هر اپراتور با اپراتور دیگر متفاوت است. امکان دارد برنامه ریزی یک اپراتور برای توسعه در منطقه "الف" باشد و اپراتور دیگری در منطقه "ب" نیاز به توسعه داشته باشد. که به تناسب توان اجرایی و مالی هر کدام از اپراتورها در ملکی که شهرداری به آنها اجاره میدهد اقدام به احداث دکل خواهند نمود و مابقی اپراتورها نیز با توجه به توافقات با پرداخت 50 درصد اجاره به شهرداری حق بهره برداری از آن دکل را خواهند داشت.
شده است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر رشت

    منبع خبر

    شورای شهر رشت

    شورای شهر رشت یک شورای شهر در شهر رشت می باشد

      نظرات