رفع تصرف ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه سیاهرود در حوزه...

مدیر امور منابع آب شهرستان های تهران و پردیس از رفع تصرف مساحتی به میزان ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از بستر و حریم رودخانه سیاهرود واقع در شهرستان پردیس- شهر بومهن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "راما حبیبی" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان فنی، حقوقی و همچنین اکیپ گشت و بازرسی منابع آبهای سطحی امور منابع آب تهران بزرگ و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی موضوع تبصره ۴ ذیل ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پردیس و با حضور ستاد کل فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس، کلانتری مربوطه و پشتیبانی یگان های انتظامی ، مساحتی به میزان  ۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع از بستر رودخانه سیاهرود واقع درشهرستان پردیس-شهر بومهن رفع تصرف شد.

وی افزود: این عملیات شامل تخریب بنا، دیوارکشی بوده است که در قالب ۱۳فقره دستور قضایی آزادسازی و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید.

حبیبی تاکید کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور آب تهران بزرگ اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات