توصیه های معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

توصیه های معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی ضمن بیان این موضوع که طی سه هفته اخیر 125 عدد فن کوئل اصلاح قطعه، تعویض قطعه، تعمیرات و اسیدشویی شده است ,گفت: این اقدام با هدف حفظ سلامت کارکنان و آرامش عزیزان همکار و کاهش هزینه های بسیار زیاد برق صورت گرفته است، همچنین چیلرها نیز طی این اقدام سرویس شده است.

وی ضمن قدردانی از خدمات آقایان سالارکیا، کوهی، قنبریان ، رازقی و نصیری گفت: همکاران گرامی از گذاشتن وسایل روی فن کوئل ها و روبروی آنها خودداری نموده ، از بازگذاشتن پنجره اتاقها پرهیز کنند، ضمن اینکه می بایست عدد کولر - اسپیلت ها مطابق اخطاریه روی عدد 24 و بالاتر باشد.

لقب دوست ادامه داد: اگر بتوانیم با کمک ، همدلی و مشارکت جمعی مدیران و همکاران هزینه ساختمانهای اداری را کاهش دهیم در تامین پرداختی همکاران موفقیت های بهتر و بیشتری خواهیم داشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل در پایان ضمن تصریح این مطلب که برای گذر از این دوران سخت و تحمل آن نیاز به همکاری  اساسی است , تصریح کرد: از تمام شما همکاران عزیز که با رعایت موارد فوق ما را یاری می کنید , نهایت تشکر را داریم و البته در صورت عدم توجه ، همکاران خاطی طبق تدابیر اتخاذ شده از محل پرداختی ها مورد جریمه قرار خواهند گرفت .

وی همچنین از شروع گندزدایی و ضدعفونی راهروهای ساختمان نجات الهی  از ساعت 14 روز چهارشنبه  هفته جاری مورخه 25 تیرماه خبر داد و گفت: لازم است در این زمینه همکاران محترم مساعدت لازم را داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات