عملیات آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تراکتور

عملیات آتش نشانان برای مهار آتش سوزی تراکتور

ریئس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: آتش سوزی تراکتوری در داخل حیاط منزل مسکونی قبل از گسترش توسط آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ ابراهیم شاد قوشچی با اشاره به آتش سوزی  یک دستگاه تراکتور پارک شده در حیاط منزلی واقع در شهرک گلستان کوچه 43  اظهار داشت: این حادثه ساعت 15:54 دقیقه ظهر دیروز رخ داد و طی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 2 را به محل اعزام کرد.

وی به نقل از اسماعیل داوطلب افسر آماده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه افزود: دود غلیظی محل حادثه را فرا گرفته بود و آتش نشانان به محض رسیدن به محل متوجه شدند یک دستگاه تراکتور پارک شده ای داخل حیاط منزل مسکونی به دلیل نا معلومی دچار آتش سوزی شده و شعله های سر کش آتش و دود به آسمان زبانه میکشید و در حال سرایت به داخل منزل بود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: اتش نشانان پس از ایمن سازی محیط، قطع جریان برق و گاز و با استفاده از دو رشته لوله آب دهی و بستن دستگاه تنفسی شروع به اطفای حریق کردند.

وی گفت: آتش نشانان پس از خاموش کردن آتش و جلوگیری از گسترش آن و پس از اطمینان از خاموشی کامل به  کار خود خاتمه دادند و با هماهنگی ستاد فرماندهی به ایستگاه خود برگشتند.

شاد قوشچی ادامه داد: خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت و علت آتش سوزی توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات