۸ ساعت فعالیت روزانه برای تاکسیرانان الزامی است

۸ ساعت فعالیت روزانه برای تاکسیرانان الزامی است

۸ ساعت فعالیت روزانه برای تاکسیرانان الزامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی با اعلام این خبر، اظهار کرد: تعیین این حجم از فعالیت روزانه برای تاکسیرانان با هدف افزایش سطح بهره وری ناوگان تاکسیرانی و برگشت برخی از تاکسی ها به چرخه حمل و نقل عمومی شهری است که بعضا در خارج از این حوزه فعال هستند.
وی افزود: در شرایط عادی روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر توسط ۱۱ هزار تاکسی درون شهری در شهر مشهد جا به جا می شوند که این میزان معادل ۲۳ درصد از کل حمل و نقل درون شهری در مشهد است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد بیان کرد: بعد از شیوع ویروس کرونا و به دلیل کاهش سفرهای درون شهری این تعداد به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد، اما در همین شرایط هم به دلیل تعطیلی دیگر ناوگان درون شهری، تا اول خرداد ماه بار عمده جا به جایی مسافر بر عهده ناوگان تاکسیرانی بوده است.
محبی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای ارائه خدمت رسانی به زائران و مجاورین بارگاه منور رضوی در دوران پس از کرونا در حال انجام و ما به دنبال نیازسنجی خطوط مختلف شهری هستم و از همین رو فعالیت روزانه هشت ساعت کاری تاکسیرانان در سطح شهر الزامی است تا توسعه ناوگان متناسب با نیاز شهری صورت پذیرد.
وی اضافه کرد: ضمن نظارت بازرسان این سازمان شهروندان نیز می توانند با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۱۳۰۵ ما را از وجود تاکسی هایی که خارج از حوزه حمل و نقل عمومی فعال هستند؛ مطلع سازند.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات