پیش‌نویس طرح بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر،  ...

پیش‌نویس طرح بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر، ...

پیش‌نویس طرح بانک اطلاعاتی معتادان متجاهر، متکدیان و ... آماده شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، سیدمحسن حسینی‌پویا، در مراسم آغاز عملیات احداث اردوگاه نگهداری و درمان معتادین متجاهر که با حضور استاندار خراسان رضوی، رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر مشهد، فرماندار و شهردار و مدیران شهری برگزار شد، با بیان اینکه حضور مسئولین سطح بالای استان و شهر در چنین مراسمی نشان از اهتمام ویژه آنها در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی است، اظهارکرد: شورای شهر مشهد درصدد بوده تا بحث شهر بدون معتاد متجاهر را فراتر از آنچه که هست، دنبال کند و مورد توجه قرار دهد؛ برهمین اساس موضوعاتی چون شهر بدون متکدی، شهر بدون کارتن‌خواب، شهر بدون بی‌خانمان، شهر بدون کودک کار و ... نیز در دستورکار قرار گرفت.

حسینی‌پویا در ادامه گفت: کارگروه حقوق شهروندی کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد پیش‌نویس طرح تهیه و آماده‌سازی بانک اطلاعاتی مربوط به معتادان متجاهر، متکدیان، کودکان کار و زنان آسیب‌پذیر و غیره را آماده کرده و امیدواریم با همکاری مسئولین شهری، خیرین شهر یار، تشکل‌های مردمی و ... بتوانیم ظاهر و باطن کنونی شهر مشهد را بهبود ببخشیم.

وی با تاکید بر اینکه زیبنده شهر مشهد، شهر منتسب به امام‌رضا(ع) نیست که ظاهرش اینگونه باشد و در آن متکدی و معتاد متجاهر دیده شود، افزود: ساخت این مجتمع و اردگاه نگهداری معتادان، قدم اول است؛ به منظور از بین بردن این چرخه باطل، باید برای مباحث بعدی نیز فکری کرد.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی برای توانمندسازی معتادان متجاهر هم برنامه‌هایی خواهیم داشت و از خیرین شهر یار هم کمک می‌گیریم تا در این چرخه مشارکت سهیم شوند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات