هجدهمین گردهمایی انجمن مهندسان عمران ایران برگزار شد

هجدهمین گردهمایی انجمن مهندسان عمران ایران برگزار شد

http://www.bananews.ir/بنانیوز- گردهمایی سالیانه انجمن مهندسین عمران ایران در روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه ۱۳۹۰ در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر،ساختمان فارابی برگزار شد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه نقش مهندسان در آبادانی کشور غیرقابل انکار است، گفت: پیشرفت‌های سه دهه اخیر کشور در بخش های مختلف به دلیل وجود مهندسان فعال بوده است.

دکتر علیرضا رهایی در هجدهمین گردهمایی انجمن مهندسان عمران ایران که در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد اظهار داشت: مهندسان با ایجاد زیربناها در راستای توسعه و آبادانی کشور توانسته‌اند جزو فعال‌ترین و اثرگذارترین چهره‌های کشور به شمار روند.

وی با اشاره به انجمن‌های علمی افزود: انجمن‌های علمی، پلی میان مجموعه دانشگاهی و مجموعه حرفه‌ای هستند که طبق برنامه پنجم توسعه قرار است انجمن‌های علمی فعالیت‌های گسترده‌تری در راستای NGO و نهاد‌های غیردولتی انجام دهند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: انجمن‌ای علمی می توانند ارتباط لازم با بخش‌های تحقیق و توسعه و ایجاد تکنولوژی را در کشور ایجاد کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پروژه‌های صنعتی و ملی گفت: پروژه پل صدر نمونه‌ای از تلاش‌ دانشگاه در زمینه انجام پروژه‌های صنعتی و ملی از گذشته تاکنون بوده است.

رهایی تصریح کرد: با تلاش دانشگاهیان و متخصصان داخلی تحولات بزرگی در کشور شکل گرفته و به مراحل اجرایی رسیده است.

 

 

    نظرات