تخریب یک مجتمع پذیرایی غیرمجاز در حریم مخزن سد امیرکبیر

تخریب یک مجتمع پذیرایی غیرمجاز در حریم مخزن سد امیرکبیر

مدیر امور بهره برداری از سد و نیروگاه امیرکبیر گفت: یک مجتمع رفاهی و پذیرایی غیر مجاز واقع در حریم مخزن سد امیرکبیر به منظور حفاظت از کیفیت منابع آب پس از اخطارهای مکرر با حکم قضایی جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "علی اصغری" با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: یک مجتمع تفریحی و پذیرایی غیر مجاز در ساحل راست مخزن سد امیرکبیر  که علی رغم هشدارهای مکرر با نصب نیمکت اقدام به توسعه فعالیت خود نموده بود، تخریب شد.

وی افزود: با همکاری دفتر حقوقی شرکت و هماهنگی دستگاه قضا و نیروی انتظامی  نسبت به جمع آوری نیمکت ها ، تخریب و پلمپ این مجتمع پذیرایی به منظور جلوگیری از ورود آلاینده به منابع آبی اقدام شد که طی آن حدود 100 متر مربع از حریم سد رفع تصرف گردید.

اصغری تصریح کرد: یک رستوران دیگر  نیزدر حریم سد امیرکبیر شناسایی شده و اقدامات قانونی جهت تعیین تکلیف آن در حال انجام است.

مدیر بهره برداری از سد و نیروگاه امیرکبیر یادآور شد: حریم سد امیرکبیر به صورت مستمر مورد رصد و  پایش قرار دارد و با هرگونه فعالیتی که باعث آلودگی منابع آبی شود با جدیت برخورد خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که هرگونه فعالیتی در حریم سد نیازمند اخذ مجوز از شرکت آب منطقه ای تهران می باشد، لذا ضروری است قبل از راه اندازی هرگونه فعالیت یا کسب و کار استعلام های لازم اخذ شود تا در آینده کسب و کار افراد  به دلیل قرار گرفتن در حریم سد دچار مشکل نشود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات