آغاز عملیات جمع آوری آسفالت و راهسازی کوچه شهید قسمت کننده

آغاز عملیات جمع آوری آسفالت و راهسازی کوچه شهید قسمت کننده

احمد شاه بالایی با اشاره به لزوم بهسازی معابر گفت: از آنجایی که تأمین امنیت شهروندان هنگام عبور و مرور و ساماندهی وضعیت معابر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می‌شود ، عملیات جمع آوری آسفالت و راهسازی و روکش آسفالت کوچه شهید قسمت کننده به عنوان یکی از محورهای اتصالاتی میدان شورا به خیابان شهید مفتح و به منظور افزایش رفاه شهروندان و مناسب‌سازی محیط شهری در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود : توجه به اینکه کیفیت معابر به عنوان شریان‌های اصلی شهر تأثیر بسزایی در هدایت و کنترل ترافیک شهر داشته است، از این رو اهمیت و اجرای این پروژه جهت کاهش بار ترافیکی خیابان شهید مدرس با توجه به عبور و مرور زیاد وسایط نقلیه از این معبر به عنوان دسترسی آسان از خیابان شهید مفتح به میدان شورا بسیار مهم و ضروری بود .

مدیر منطقه دو شهرداری مساحت این معبر را 3700 مترمربع ذکر و تصریح کرد : هزینه این پروژه بالغ بر 3 میلیارد و 300 میلیون ريال بوده که از ردیف بودجه اختصاصی و از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تأمین گردیده است .

شایان ذکر است طی سه ماهه نخست سال 99 بیش از 11 هزار مترمربع آسفالت و لکه گیری در سطح منطقه دو با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد انجام گرفته است .
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات