ثبت و پاسخگویی بیش از 400 درخواست مردمی در سامانه 137 منطقه چهار

ثبت و پاسخگویی بیش از 400 درخواست مردمی در سامانه 137 منطقه چهار

حامد دادائی، گفت: در سال 99، مهمترین مسئله مورد درخواست شهروندان از شهرداری منطقه چهار که در تماس با مرکز ارتباطات مردمی 137 مطرح شده، در خصوص زباله و نظافت با 95 پیام بوده است.

وی افزود: درخواست اجرای آسفالت با 89 پیام، رفع آب‌گرفتگی با 17 مورد رتبه‌های بعدی موضوعی تماس با سامانه ارتباط مردمی را به خود اختصاص داده و بقیه پیام‌ها در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز، لایروبی مسیرهای آب در منطقه و رفع آب گرفتگی بوده که اکثرا رسیدگی گردیده است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری کاشان با بیان اینکه یکی از بیشترین درخواست‌های مردمی در تماس با سامانه 137 منطقه، رفع فروفتگی‌هایی بوده که به علت بارندگی‌های ماه‌های اول سال ایجاد گردیده بود گفت: به همت معاونت‌های عمرانی و خدمات شهری منطقه، این فرورفتگی‌ها در معابر نواحی سه گانه منطقه با 100 تن آسفالت و با هزینه‌ای بالغ بر 500 میلیون ریال مرتفع گردید.

دادائی سامانه 137 را یکی از بهترین راه‌های ارتباط شهروندان با شهرداری دانست و افزود: پویایی، کارآمدی و سرعت عمل در پاسخگوئی و انجام درخواست ها از ویژگی های این سامانه است.

وی در پایان ضمن تشکر از همراهی شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی از مردم خواست تا مشکلات محل زندگی خود را از طریق سامانه 137 با شهرداری در میان بگذارند و از این طریق مدیران شهری را در ارائه خدمات بهتر به شهروندان یاری نمایند.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات