بازدیدهای میدانی شهردار قروه از مناطق مختلف شهر

بازدیدهای میدانی شهردار قروه از مناطق مختلف شهر

بازدیدهای میدانی شهردار قروه از مناطق مختلف شهر بمنظور بررسی مشکلات و نیازهای محلات شهر قروه

به گزارش روابط عمومی شهرداری، یکی از برنامه‌ها و اولویت های اصلی مدیریت شهری قروه، توجه به مشکلات موجود در محلات شهر است که در این باره بررسی های میدانی از مناطق شهر با جدیت بیشتری از سوی شهردار قروه، معاونین وی و نیز نیروهای خدمات شهری و اعضای شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.

این بازدیدها ابتدا از شهرک های دانش، قائم و آتشنشانی و مسکن مهر بلال شروع شده که ضمن بررسی مشکلات و نیازهای شهرک های مذکور با حضور ساکنان، قرار است به صورت هفتگی در دیگر مناطق شهر نیز ادامه یابد.

شهردار قروه در این راستا گلایه های مردم، مطالبات و خواسته های شهروندان را حق مسلم آنها دانست و اظهار داشت: با بررسی های میدانی در نظر داریم، مشکلات محله ها را دسته بندی و اولویت بندی نماییم تا نیازهای محلات شهر را با برنامه ریزی و اولویت‌‌ مشکلات اصلی رفع نماییم.

دکتر عباس سنتی ادامه داد: اگر چه در این وضعیت سخت اقتصادی، میزان اعتبارات شهرداری محدود است، اما با عزم جدی تلاش می کنیم تا مشکلات شهروندان حل و فصل گردد. به گفته وی، یکی از اولویت های اصلی شهرداری در توجه بیشتر به مشکلات شهری، بررسی های میدانی از وضعیت مناطق شهر به منظور خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، نظارت بر نحوه اجرای فعالیت‌ها و ارتباط موثر مدیریت شهری با شهروندان محلات است که به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت. شهردار قروه افزود: در بررسی های میدانی، مطالبات و نیازهای هر محله با حضور خود شهروندان بررسی می شود و پس از آن جلسه ای برگزار می شود تا با جمع بندی مسائل، برنامه های عملیاتی در دستور کار معاونت ها و خدمات شهری قرار گیرد.

سنتی با اشاره به لزوم برنامه ریزی مناسب برای حل مشکلات محلات سطح شهر، بازدیدهای میدانی را فرصت مناسبی برای شناخت درخواست های مردمی و انتظارات آنان از مدیریت شهری اعلام کرد و بر رویکرد محله محوری برای سرعت بخشیدن به رفع معضلات و مسائل شهری تاکید نمود. وی گفت: امیدواریم که با بررسی ها و همراهی ساکنان محلات شهر، شاهد خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان گرامی باشیم.

لازم به یادآوری است که صبح روز یکشنبه مورخ 22 تیرماه، بازدید میدانی شهردار قروه از شهرک های دانش و قائم آغاز شد و طی آن، پیشنهادات و درخواست‌های ساکنان شهرک های مذکور با حضور معاونین، نیروهای خدماتی و اعضای شورای شهر شناسایی و مورد بررسی قرار گرفت. جدول کاری در کوچه ها‌ و خیابانها، آسفالت، احداث بوستان محلی، خودیاری شهروندان در اجرای برخی از امور، توسعه فضای سبز و احداث کانال آبهای سطحی، بیشترین خواسته ساکنان شهرک های دانش، قائم و مطهری از شهردار، معاونین و اعضای شورای شهر قروه در این بازدید بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قروه

    منبع خبر

    شهرداری قروه

    شهرداری قروه یک شهرداری در شهر قروه می باشد

      نظرات