دومین دیدار معلولان با رئیس شورای اسلامی شهر ساری

دومین دیدار معلولان با رئیس شورای اسلامی شهر ساری

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری در این دیدار که با حضور موسوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساری و در فضایی صمیمانه صورت گرفت ، ابتدا رئیس بهزیستی شهرستان گزارشی از مجموعه خدمات این سازمان به جامعه هدف ارائه کرد و گفت : جامعه هدف اداره بهزیستی شهرستان ساری شامل ده هزار توانخواه می باشد که با برنامه ریزی های انجام شده سعی در ارائه خدمات مطلوب به این عزیزان داریم .

موسوی از همکاری مدیریت شهری ساری تشکر کرد و افزود : پیشنهاد ریاست محترم شورای شهر مبنی بر همکاری در ارائه خدمات به معلولان حرکتی در حوزه حمل و نقل موجب خرسندی ماست و لذا سعی داریم در سایه این همکاری خدمات بهتری به جامعه هدف بهزیستی ارائه شود .

گفتنی است در این دیدار رئیس شورای اسلامی شهر ساری نیز به مناسب سازی معابر و اماکن عمومی برای تسهیل ایاب و ذهاب معلولان اشاره کرد و افزود : در دیدار نخست با معلولان عزیز پیرامون دغدغه مدیریت شهری برای کمک به ایاب و ذهاب معلولان صحبت شد و بنده معتقدم با همکاری بهزیستی و دیگر ادارات ذیربط می توان گام های موثری در این زمینه برداشت .

شمشیربند تصریح کرد : معلولان جز شهروندان و از سرمایه های شهر محسوب می شوند و ما وظیفه خود می دانیم به امکان حضور و فعالیت این عزیزان در جامعه کمک کنیم .

یادآور می شود در نخستین دیدار معلولان با رئیس شورای شهر ساری که دهم تیرماه جاری صورت گرفت مقرر شده بود با دعوت از مدیران دستگاه های متولی مطالبات این عزیزان پیگیری شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات