مشکل کمبود آب "شهرک گلخانی" در نیمروز سیستان و بلوچستان حل شد

مشکل کمبود آب "شهرک گلخانی" در نیمروز سیستان و بلوچستان حل شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علی‌رضا قاسمی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با بیان این خبر افزود: تقویت شبکه توزیع از طریق مخزن دو هزار مترمکعبی شهر ادیمی و نصب پمپ با دبی 5 لیتر بر ثانیه از جمله اقدامات انجام شده در جهت اصلاح و رفع نواقص، پایداری جریان آب و حل مشکل کمبود آب شهرک گلخانی است.

قاسمی گفت: تعداد 12 هزار و 574 مشترک تحت پوشش امور آب و فاضلاب نیمروز بوده که از این تعداد تقریباً 500 اشتراک مربوط به شهرک گلخانی است. از آنجا که در پیک مصرف تابستان با 10 درصد کمبود منابع مواجه هستیم، این موضوع در کنار افزایش مصرف ناشی از کرونا خود را به‌صورت افت فشار یا قطع جریان آب نشان می‌داد.

وی افزود: در راستای توزیع عادلانه آب، فشارسنجی طول شبکه انتقال و تنظیم شبکه‌های فرعی نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سیستان و‌ بلوچستان در پایان، یکی از نکات مثبت یکپارچه‌سازی را تسهیل در ارائه خدمات دانست و از مردم عزیز سطح استان درخواست کرد با مدیریت مصرف صحیح و اجتناب از مصارف غیرضروری فرزندان خود را در ارائه خدمات بهینه یاری کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات