دوئل با شهرداری در بافت‌فرسوده

دوئل با شهرداری در بافت‌فرسوده

http://www.bananews.ir/تحقیق و تفحص ۶ ماهه از عملکرد شهرداری‌تهران در بافت‌های فرسوده قرار است با تغییر مدیرعامل سازمان نوسازی خاتمه پیدا کند.

آنطور که یک خبرگزاری به نقل از منبع آگاه درباره تغییر و تحولات مدیریتی در شهرداری تهران گزارش داده، قرار است ظرف روزهای آینده فریدون درویش‌زاده، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران جای خود را به فرد جدیدی که پیش از این شهردار یکی از مناطق بوده، تحویل دهد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) درویش‌زاده در پرونده تحقیق و تفحص شورای‌شهر از سازمان نوسازی، یکی از محورهای انتقادها قرار گرفته و هفته گذشته درست یک‌روز بعد از کنفرانس خبری وی، اعضای شورای‌شهر ضمن نادرست خواندن برخی گفته‌ها در این کنفرانس به زیان‌ مالی شهرداری طی سال‌های اخیر در حوزه بافت‌فرسوده و همچنین راه‌اندازی شرکت‌هایی زیرمجموعه سازمان نوسازی که یک‌طرفه پروژه‌ها را در اختیار می‌گیرند، اشاره کردند.هر چند پرونده فرسایشی تحقیق و تفحص در ابتدا قرار بود با انحلال سازمان نوسازی، کش‌دار نشود، اما ظاهرا برخی ملاحظات و تصمیم‌گیری‌های عجولانه، حالا کار را به تغییر مدیرعامل محدود کرده است.خبرگزاری فارس دیروز گزارش داد مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران تغییر می‌کند.

آمارهای رسمی درباره نوسازی بافت‌فرسوده نشان می‌دهد ساخت‌وساز در بافت‌فرسوده تهران طی نیمه اول امسال ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

 

    نظرات