معافیت بهره برداری موقت کتابفروشی ها و دفاتر روزنامه و تخفیف برای  ...

معافیت بهره برداری موقت کتابفروشی ها و دفاتر روزنامه و تخفیف برای ...

معافیت بهره برداری موقت کتابفروشی ها و دفاتر روزنامه و تخفیف برای نانوایی ‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمود برهانی در هشتمین جلسه کمیسیون بهره برداری موقت با بیان این مطلب، اظهار کرد: بر اساس تصمیمات این جلسه مقرر شد نانوایی هایی که بدهی بهای خدمات بهره برداری موقت مربوط به قبل از سال ۱۳۹۸ خود را تا پایان سال جاری تسویه حساب کنند، از ۴۰ درصد تخفیف برخوردار شوند که این تخفیف علاوه بر تخفیف پرداخت نقدی است.
وی افزود: در گذشته نیز محاسبات جاری نانوایی ها بر اساس مصوبات جلسات قبل کمیسیون مذکور، از مساعدت‌هایی برخوردار شده بود.
مدیرکل درآمدهای عمومی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین با تصویب پیشنهاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، زیارت، گردشگری و رسانه شورای اسلامی شهر، کتابفروشی ‌هایی که صرفا در زمینه فروش کتاب فعال هستند، پس از این از پرداخت بهای خدمات بهره برداری موقت معاف خواهند شد.
برهانی خاطرنشان کرد: با بررسی پیشنهادات واصله و تصویب اعضا، دفاتر روزنامه‌ ها نیز از پرداخت بهای خدمات بهره برداری موقت معاف شدند.
گفتنی است که در خصوص سایر اصناف که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیده اند نیز در این جلسه بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد علاوه بر بخشودگی و تخفیف های سه ماهه اول سال، برای حمایت از این گونه صنوف در سه ماهه دوم سال نیز، شهرداری مشهد لایحه جامع اقدامات حمایتی به منظور کاهش پیامدهای اجتماعی اقتصادی ناشی از کرونا، تدوین و به شورای اسلامی شهر ارسال کند.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات