پیش بینی بارش رگبار باران و رعد و برق در استان

پیش بینی بارش رگبار باران و رعد و برق در استان

پیش بینی بارش رگبار باران و رعد و برق در استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی، تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده نشان دهنده رشد و افزایش ابرناکی و وقوع بارش های رگباری توام با رعد و برق با احتمال تگرگ خصوصا در نیمه شمالی و غربی استان است.
با توجه به رگباری بودن بارش ها احتمال آبگرفتگی، ایجاد روان آب و سیلاب در برخی نقاط دور از انتظار نیست. ضمن این که تا اواسط هفته آینده در برخی ساعات افزایش سرعت باد در سطح استان به ویژه در نواحی شرقی و جنوبی وزش باد شدید موقتی همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد .
طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با کمینه دمای۱۷ درجه سانتیگراد خنکترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب ۲۴ و ۲۳ درجه سانتیگراد بوده است.
همچنین آسمان امروز پنج شنبه شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری گاهی افزایش ابر در پاره ای نقاط رگبار باران با احتمال رعد و برق گاهی افزایش سرعت باد توام با گرد و غبار پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد در خنکترین زمان ۲۳ درجه سانتیگراد که درگرمترین زمان به ۳۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات